Viešbučiai

Svečių sveikata – besąlygiškas prioritetas. Visos rekomenduojamos saugumo priemonės apgyvendinimo įstaigose bus taikomos ne tik rūpinantis svečių bei darbuotojų sveikata, bet ir užtikrinant kokybišką bei ramų poilsį. Priimti svečius gali tik tie viešbučiai, kurie yra įgyvendinę saugumo reikalavimus ir yra gavę atsakingų institucijų leidimus. Siekiama, kad viešnagės metu svečiai gautų visas jiems įprastas paslaugas priklausomai nuo pasirinkto apgyvendinimo tip (AI, HB, BB, RO) ir galėtų naudotis jiems skirtomis viešbučio erdvėmis (restoranai, barai, lauko baseinai, vaikų žaidimo aikštelės, vandens pramogos ir t.t.).
 

Atkreipiame dėmesį, kad priklausomai nuo viešbučio dydžio ir užimtumo gali šiek tiek keistis paslaugos pobūdis, forma ar apimtis, pvz. pusryčių ar vakarienės metu bus siūlomas švediškas stalas, tačiau vietoje savitarnos jus aptarnaus restorano darbuotojai.

 

Dėvėti apsaugos priemones (kaukes, pirštines, aprangą) privaloma tik aptarnaujančiam personalaui, tačiau tam tikrais atvejais ir svečiai gali būti prašomi dėvėti veido kaukę, gali būti matuojama temperatūra, ribojamas ir kontroliuojamas patekimas į renginius ar kitas teritorijas, nustatomi kiti saugumo reikalavimai, kurių turi laikytis tiek turistai, tiek aptarnaujantis personalas.

 

Žemiau pateikiame detalesnę informaciją apie viešbučių veiklą, o aktualiausią informaciją ir saugumo reikalvimus galite pasitikrinti viešbučio, į kurį planuojate vykti, internetinėje svetainėje.

 

Taisyklės nuolat peržiūrimos ir koreguojamos priklausomai nuo epidemiologinės situacijos.

 

Atvykimas į viešbutį:

 

  • Pateikti į viešbučio teritoriją galės tik viešbučio svečiai ir aptarnaujantis personalas.
  • Svečių saugumo užtikrinimui gali būti įrengtos stiklinės/plastikinės pertvaros, dažniau nei įprastai valomas ir dezinfekuojamas registratūros stalas. Dezinfekuojami kambarių raktai.
  • Siekiant išvengti eilių ir būriavimosi, atitinkamai išlaikomi atstumai tarp kėdžių, fotelių ir kitų baldų, įrengiamos žymos ant grindų, padėsiančios išlaikyti saugų atstumą.
  • Rekomenduojama check-in/check-out procedūras vykdyti elektroninėmis priemonėmis; atiskaitant naudotis banko kortelėmis; sąskaitas faktūras ir kitus dokumentus siųsti el. paštu.
  • Bendrose erdvėse turi būti lengvai prieinamos dezinfekcinės priemonės. Esant poreikiui suteikiamos asmeninės apsaugos priemonės (kaukes, pirštines ir kt.).
  • Viešbučio darbuotojai pasiruošę atsakyti į visus jums kylančius klausimus, suteiks aktualiausią ir naujausią informaciją. Viešbutį bendra informacija apie jame taikomas taisykles, tvarkas ir saugumo priemones bus prieinama anglų, prancūzų bei vokiečių kalbomis.
  • Aptarnaujantis personalas apmokytas ir pasirengęs atpažinti ligų požymius, tinkamai reaguoti, suteikti reikiamą pagalbą ir susisiekti su medikais, kad šie atliktų reikiamus tyrimus.
  • Pastebėjus, kad svečiui pasireiškia karščiavimas ar kiti peršalimo simptomai, rekomenduojama likti kambaryje, kol atvyks gydytojai ir bus atlikti reikiami tyrimai.
  • Viešbučio personalas privalo laikytis visų saugumo reikalavimų: vengti fizinio kontakto, išlaikyti 2m. atstumą, dėvėti veido kaukes, pirštines, plauti ir dezinfekuoti rankas. Pasireiškus peršalimo sumptomams pasišalinti iš darbo vietos ir nedelsiant susisiekti su gydytoju.
  • Laikantis duomenų apsaugos reikalavimų viešbutis renka ir atnaujina viešbutyje apsistojusių svečių duomenis, kad esant poreikiui būtų galima susisiekti.


Kambarių ir viešųjų erdvių tvarkymas:

 

  • Dažniau bus valomos durų rankenos, turėklai, liftų mygtukai, telefonai ir kiti nuolat liečiami paviršiai bei bendro naudojimo patalpos. Patalpos kasdien vėdinamos natūraliai ventiliacija.
  • Privalomas kasdienis kambarių valymas. Tam, kad būtų pastebėti visi svečiai, kuriems galimai pasireiškė peršalimo simptomai ar karščiavimas, nebus galimybės atsisakyti kambarių valymo ir tvarkymo paslaugos.
  • Kambariuose esantys TV ar oro kondicionierių nuotolinio valdymo pulteliai dedami į vienkartinius dėklus, kambariuose atsiskoma ne pirmo būtinumo priemonių (žurnalų, meniu ar kitos atributikos).
  • Medžiaginiai daiktai (papildomos antklodės, pagalvės, dekiai ir pn.) bei daiktai, kurių valymui bei dezinfekavimui reikia specialių priemonių, turi būti arba supakuoti į sandarią pakuotę arba pristatyti į kambarį tik svečiams paprašius.
     

Maitinimo paslaugos:

 

  • Reguliuomi svečių srautai, ypač piko metu.
  • Viešbučiams leista siūlyti švediško stalo ar buffeto tipo maitinimo paslaugas. Svečių patogumui ir saugumui patiekalai pateikiami už skaidrios užtvaros, o restorano darbuotojai pasirinktą patiekalą įdės į lėkštę.
  • Rekomenduojama maisto tiekimą organizuoti porcijomis. Tai atvejais, kai savitarna yra neišvengiama, turi būti užtikrinta, kad šalia būtų dezinfekavimo priemonės.
  • Sieikiant sumažinti srautus, ypač piko metu, rekomenduojama taikyti a la carte maitinimo principą arba maisto pristatymo į kambarį paslaugą.
  • Restoranų, barų ir kavinių staliukai išdėstomi užtikrinant saugų, ne mažesnį kaip 2m. atstumą tarp svečių, apsistojusių skirtinguose viešbučio kambariuose. Apribojimas netaikomas vienos šeimos nariams.
  • Priklausomai nuo restorano bei staliukų dydžio ribojamas prie vieno staliuko sėdinčių svečių skaičius. Ribojimai netaikomi vienos šeimos nariams.
  • Restorano ar kavinės svečiams veido kaukės tik rekomenduojamos. Svečius aptarnaujantis personalas nuolat dėvės apsaugos priemones (kaukes, pirštines ir t.t.).
  • Į virtuvės patalpas gali įeiti tik atsakingas personalas.
  • Maistą ruošiantys darbuotojais visuomet dėvi apsaugines pirštines ir kaukes, laikosi saugaus fizinio atstumo, naudoja dezinfekavimo priemones.
     

Reikalavimai bendrose viešbučių erdvėse, žaidimų aikštelės, baseinuose ir renginių metu:

 

  • Viešbučio erdvėmis leidžiama naudotis laikantis higienos normų ir saugaus atstumo. Priklausomai nuo patalpų dydžio ir viešbučio užimtumo gali būti ribojamas žmonių skaičius, tačiau šis ribojimas netaikomas vienos šeimos nariams.
  • Iki atskiro atsakingų institucijų pranešimo neveiks vaikų žaidimo kambariai bei lauko aikštelės.
  • Kur reikalinga, įrengiamos specialios grindų žymos padėsiančios išlaikyti rekomenduojamą fizinį atstumą.
  • Rekomenduojama naudotis laiptas. Jei naudojamasi liftu, privaloma dėvėti veido kaukę, o vienu metu liftu gali keltis ne daugiau kaip pusė nurodyto maksimalaus žmonių skaičius;
  • Paplūdimio gultai ir skėčiai išdėstomi taip, kad būtų užtikrintas ne mažesnis kaip 2 m. atstumas tarp poilsiautojų.
  • Dažnai naudojamus (gultus, staliukus, kėdes ir t.t.) ir liečiamus paviršius (kainynus, personalo iškvietimo priemones ir pan.) rekomenduojams dengti vienkartinėmis arba lengvai dezinfekuojamomis medžiagomis, o jas keisti ar dezinfekuoti po kiekvieno svečio.
  • Uždarose patalpose įrengti bendro naudojimo dušai bei persirengimo kambariai turėtų būti naudojami tik jei tai neišvengiama ir dezinfekuojami po kiekvieno naudojimo.
  • Rekomenduojama vengti pramogų, kuriu metu svečiai turėtų ilgą laiką būriuotis;
  • Papildomos paslaugos (kirpykla, manikiūras ir pan.) bei SPA procedūros teikiamos tik iš anksto užsiregistravus;
  • Vidaus baseinai galimai neveiks.
     

Graikijoje svečius priims tik tie viešbučiai, kuriems yra išduoti leidimai ir savo veiklą vykdo griežtai pagal Graikijos turizmo ministerijos parengtą saugumo užtikrinimo protokolą, kurį galite rasti ČIA.

Мы в соц.сетях:
Контакты:
2024 © Įgaliotas TEZ TOUR atstovas Kelionių Ekspresas - Использование текстов и фотографий с сайта ekspresas.teztour.lt допускается только по запросу с письменного разрешения компании Įgaliotas TEZ TOUR atstovas Kelionių Ekspresas.

Перетяните флаг в нужную точку на карте
OK
Для удобства пользователей, предоставления персонализированной информации, запоминания личных предпочтений и настроек сайта наш сайт использует файлы cookie и другие аналогичные технологии. Для пользования сайтом Вы должны подтвердить Ваше согласие на использование указанных технологий. Подробнее
Принимаю